tel: 607 881 529
Pon-Pt : 9.00-17.00
Odbiór osobisty:
ul. Mazurska 2, I piętro
08-110 Siedlce
PROBIOTYCZNE SERUM DO SKÓRY TRĄDZIKOWEJ
Serum jest probiotyczne, naturalne, wegańskie i organiczne. Produkt został stworzony tak, aby zrównoważyć naturalny mikrobiom skóry, nie podrażniając jej i nie wysuszając.
Stworzony dla skóry skłonnej do wyprysków. Odpowiedni dla skóry suchej i/lub zrównoważonej (dla skóry tłustej polecamy nasz olejek do skóry trądzikowej).
Simmondsia Chinensis (olej jojoba), utwardzony olej z oliwy, Lactiplantibacillus plantarum LB244R® & LB356R® (probiotyk), Tocopherol (witamina E), Helianthus Annuus (olej z pestek słonecznika).
Drobne kryształki, widoczne w serum, zawierają probiotyki.
Rozpuszczają się one w kontakcie ze skórą, uwalniając dobre bakterie.
Oczyść skórę (najlepiej za pomocą Prebiotic Cleanser).
Niewielką ilość serum nanieś na czystą skórę i delikatnie rozprowadź produkt równomiernie, tworząc cienką warstwę.
Serum może być stosowane zarówno na twarz, jak i na całe ciało.
Nie nakładaj na skórę innych produktów przed zastosowaniem serum, chyba że są one również wolne od konserwantów i bezpieczne dla bakterii.
Unikaj pielęgnacji skóry produktami zawierającymi konserwanty.
Przez 30 min pozostaw serum do wchłonięcia zanim nałożysz inne produkty, takie jak krem przeciwsłoneczny lub makijaż, które są na bazie wody.
Wszystkie produkty na bazie wody zawierają konserwanty, które zabijają bakterie – również te dobre.
Nieotwarte serum probiotyczne należy przechowywać w lodówce (2-8 °C), aby zmaksymalizować okres przydatności do użycia. Po otwarciu produkt należy przechowywać w temperaturze pokojowej. W takim wypadku zachowuje on maksymalną skuteczność przez pierwsze trzy miesiące po otwarciu, w sposób niedostępny dla małych dzieci.
Producent:
Lactobio A/S
Lerso Parkalle 42
DK-2100 Kopenhaga, Dania
Dystrybutor:
Nature Science sp zoo
ul. Jarzębinowa 24
11-034 Stawiguda
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.